Problematyka uzupełniająca – – animatorzy edukacyjni – przedmiot komunikacja społeczna
Posted on 17 lutego 2018 By admin
SYMULACJA NR 1: wymyślić moduł edukacyjny dot. przywództwa na fundamencie analizy krótkich scen z jednego z poniższych filmów:
Firewall; Richard Loncraine
Po tamtej stronie chmur; Michelangelo Antonioni, Jestem twój; Mariusz Grzegorzek
Ostatnie tango w Paryżu; Bernardo Bertolucci
Głęboka czerwień; Dario Argento, Potęga strachu; Wayne Kramer
Katedra; Tomasz Bagiński
Auta; John Lasseter, Barbarella – królowa galaktyki ; Roger Vadim
Zagubiona autostrada; David Lynch, Prawdziwy romans; Tony Scott
Hazardziści; John Dahl
Piękny umysł; Ron Howard, Blair Witch Project; Daniel Myrick, Eduardo Sánchez
Psy; Władysław Pasikowski
Rocky 2; ; Sylvester Stallone
ĆWICZENIE NR 3: wymyślić artystyczną zabawę motywacyjno – integracyjną na koncepcji tekstu do jednego z poniższych przebojów:
Led Zeppelin, The Songs Remains The Same, Metallica, Metallica
Green Day, Dookie, Deep Purple, Scandinavian Nights, Kula Shaker, K
Led Zeppelin, Led Zeppelin, Black Sabbath, Iron Man, Sting, …Nothing Like The Sun
Budka Suflera, Czas ołowiu
ZADANIE NR 3: – Umiejętność intuicyjnego wyrażania skomplikowanych poleceń. Stworzyć przekonującą nie tylko lekarzy instrukcję stosowania wybranej zwymienionych tutaj leków:
2.0, Inhibitory pompy protonowej – stosowane doustnie
102.2, Antybiotyki linkozamidowe do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
20.0, Produkty do doustnej suplementacji potasu
45.0, Anatagoniści angiotensyny II – produkty jednoskładnikowe i złożone
45.0, Anatagoniści angiotensyny II – produkty jednoskładnikowe i złożone
130.0, Leki przeciwnowotworowe i immunomodulujace – antyestrogeny – tamoksyfen
214.0, Leki przeciwjaskrowe – analogi prostaglandyn do stosowania do oczu – produkty jednoskładnikowe i złożone
Bez kategorii