Problematyka uzupełniająca – – animatorzy edukacyjni – przedmiot komunikacja społeczna

Posted on 17 lutego 2018 By


SYMULACJA NR 1: wymyślić moduł edukacyjny dot. przywództwa na fundamencie analizy krótkich scen z jednego z poniższych filmów:

  • Firewall; Richard Loncraine
  • Po tamtej stronie chmur; Michelangelo Antonioni, Jestem twój; Mariusz Grzegorzek
  • Ostatnie tango w Paryżu; Bernardo Bertolucci
  • Głęboka czerwień; Dario Argento, Potęga strachu; Wayne Kramer
  • Katedra; Tomasz Bagiński
  • Auta; John Lasseter, Barbarella – królowa galaktyki ; Roger Vadim
  • Zagubiona autostrada; David Lynch, Prawdziwy romans; Tony Scott
  • Hazardziści; John Dahl
  • Piękny umysł; Ron Howard, Blair Witch Project; Daniel Myrick, Eduardo Sánchez
  • Psy; Władysław Pasikowski
  • Rocky 2; ; Sylvester Stallone

    ĆWICZENIE NR 3: wymyślić artystyczną zabawę motywacyjno – integracyjną na koncepcji tekstu do jednego z poniższych przebojów:
  • Led Zeppelin, The Songs Remains The Same, Metallica, Metallica
  • Green Day, Dookie, Deep Purple, Scandinavian Nights, Kula Shaker, K
  • Led Zeppelin, Led Zeppelin, Black Sabbath, Iron Man, Sting, …Nothing Like The Sun
  • Budka Suflera, Czas ołowiu

    ZADANIE NR 3: – Umiejętność intuicyjnego wyrażania skomplikowanych poleceń. Stworzyć przekonującą nie tylko lekarzy instrukcję stosowania wybranej zwymienionych tutaj leków:

  • 2.0, Inhibitory pompy protonowej – stosowane doustnie
  • 102.2, Antybiotyki linkozamidowe do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
  • 20.0, Produkty do doustnej suplementacji potasu
  • 45.0, Anatagoniści angiotensyny II – produkty jednoskładnikowe i złożone
  • 45.0, Anatagoniści angiotensyny II – produkty jednoskładnikowe i złożone
  • 130.0, Leki przeciwnowotworowe i immunomodulujace – antyestrogeny – tamoksyfen
  • 214.0, Leki przeciwjaskrowe – analogi prostaglandyn do stosowania do oczu – produkty jednoskładnikowe i złożone

    Bez kategorii