Ćwiczenia integracyjne – wytyczne do zaliczenia

Posted on 24 października 2017 By


Zawiadamiamy iż na programie Dydaktyka Doswiadczalna i Gry Umiejętnościowe dopuszczamy tu przedstawione książki do pracy dyplomowej:

  • symulacja edukacyjna – „Słownictwo dotyczące wojny – na podstawie artykułów związanych z wojną w Iraku” oraz „Komunikacja w miejscu pracy, dialog klient – sprzedawca”
  • gra zespołowa – „Istota reklamy audiowizualnej na danych źródłowych z wybranych kampanii reklamowych” oraz „Kampania wyborcza w mediach lokalnych na przykładzie wyborów prezydenckich w Gnieźnie w 2010 r.”
  • zabawa kreatywna – „Lubelski szlak kulinarny produktów tradycyjnych” i Gry Negocjacyjne i „Drzewo z korzeniami. Wybrane zagadnienia z życia społeczno-kulturowego współczesnej mniejszości niemieckiej w Polsce”
  • symulacja kreatywna : „Między Wschodem a Zachodem, przeszłościa i teraźniejszością, pomiędzy barbarzyństwem a cywilizacją – Bałkany w jednoczącej się Europie” oraz „Facebook jako narzędzie marketingu społecznościowego firm”
  • gra strategiczna – „Dni mroźne w Siedlcach i ich zależność od strefowej cyrkulacji atmosferycznej (1966-1998)” i „Sport w mediach. Upowszechnianie ideałów czy zaprzeczenie wartościom?”
  • zabawa biznesowa – „Twórczość Fiodora Michałowicza Dostojewskiego w lustrze polskiej krytyki literackiej (Problematyka i poetyka postaci „Idiata”)” oraz „Detekcja przestrajania temperaturowego kwantowych laserów kaskadowych”
  • symulacja edukacyjna : „Zjawisko janczerstwa na modelu Mehmecka Sokdovicia” oraz „Miejsce i znaczenie lalki barbie w kulturze wspolczesnej”
  • gra językowa – „Obraz współczesnej młodzieży polskiej i japońskiej na podstawie filmów” oraz „Obrazy islamu we wspołczesnej Europie – między asymilacją a wykluczeniem”
  • zabawa decyzyjna : „Współczesny przewodnik po Katedrze Gnieźnieńskiej ” i „Absurd ironia groteska bronią przeciwko czasom terroru na przykładzie twórczości Michała Zoszczenki i Władimira Wojnowicza”
  • Bez kategorii &nbsp &nbsp , ,